Visceral Games‘in kapatılmasının ardından lineer olarak ilerleyen hikaye tabanlı oyunların geleceği tartışma konusu olmuştu. God of War‘un yönetmeni de konuyla alakalı kendi düşüncesini açıkladı.
PlayStation 4‘e özel olarak geliştirilen serinin dördüncü oyunu God of War’un yönetmeni Cory Barlog, Twitter üzerinden yaptığı açıklamayla lineer yapıdaki hikaye tabanlı oyunları savundu. “Tekli oyunculu (hikaye tabanlı) oyunları seviyorum.” diyen Barlog, “lineer” kelimesinin kötü bir şey olarak algılanmasına üzüldüğünü ve lineer yapıdaki oyunlarda bile çeşitli mekaniklere yer verilebileceğini belirtti.
İLGİLİ HABER – EA, Visceral Games stüdyosunu kapatıyor: Peki Star Wars oyununa ne olacak?
EA Games, Visceral stüdyosunu kapatma kararı alarak yapım aşamasındaki hikaye tabanlı Star Wars oyununun ekseninde değişikle gitmiş, projeyi açık dünya ve çevrimiçi tabanlı bir oyuna dönüştürmeyi planladığını açıklamıştı. Ayrıca projenin başına getirilen Uncharted‘ın eski yaratıcı yönetmeni Amy Hennig‘in projedeki durumu hala belirsizliğini koruyor.