Sekiro: Shadows Die Twice nasıl bir oyun?

Souls oyunlarından çok farklı bir yapıya sahip olacak.

Sekiro: Shadows Die Twice | FromSoftware
- Advertisement -

PC Gamer, FromSoftware'in yeni oyununa göz attı ve Sekiro: Shadows Die Twice nasıl bir oyun sorusuna yanıt verdi.

Sekiro, FromSoftware'in oyunlarındaki geleneksel yapıyı kıracak. İlk başta Souls benzeri bir oyun gibi duran Sekiro: Shadows Die Twice, Feodal Japonya'da geçiyor ve  FromSoftware'in önceki oyunları gibi zorlu düşmanlar ile oyun boyunca sürekli ölüm içeriyor gibi duruyor.

Ancak stüdyo bu sefer çok önemli bir değişime gidiyor: Bu oyun bir RPG değil. PC Gamer'ın edindiği ilk izlenimlere göre, her şeyden öte Sekiro: Shadows Die Twice bir aksiyon-macera oyunu. Tecrübe kazanıp seviye atlayarak karakter özelliklerini geliştirmek yok. Ayrıca oyun boyunca yeni silahlar ve zırhlar keşfetmek de yok. Hatta ve hatta klasik Souls oyunlarında olduğu gibi öldürdüğünüz düşmanlardan ruh toplama ve kayıt noktası olarak kamp ateşlerini kullanma da yok.

Japon oyun stüdyosu From Software'den Yasuhiro Kitao, bunun yerine oyunu, aksiyon macera türünde tanımlıyor ve karakter gelişimi yerine keşif unsurunun ön planda olduğunu belirtiyor. Oyun boyunca çevrede saklanmış güç artırıcılar ve karakterin mekanik kolu için ekipmanlar bulunabilecek – kalkanları yok eden bir balta veya ateş fırlatan, meşaleden bir kol gibi. Genel olarak, oynanışın From Software'in önceki oyunları Dark Souls ve Bloodborne'dan ziyade The Legend of Zelda'ya benzeyeceği söyleniyor.

Sekiro: Shadows Die Twice, 2019'un başlarında PlayStation 4, Xbox One ve PC için çıkış yapacak.

Oyunun E3 2018'deki Microsoft konferansında gösterilen tanıtım fragmanı:

E3 2018: Microsoft konferansından tüm duyurular, videolar ve detaylar