Ghost of Tsushima, ‘Sucker Punch’ın bugüne kadarki en büyük oyunu’

Oyunun kapak tasarımı da belli oldu.

PS4′ün son özel oyunu Ghost of Tsushima, Sucker Punch’ın geliştirdiği bugüne kadarki en büyük oyun olacak.

Ghost of Tsushima (PS4) – Kapak Tasarımı

Geçtiğimiz günlerde düzenlenen The Game Awards 2019′da oyuna ait yeni bir fragman gösterilmiş ve çıkış tarihi aralığı 2020’nin yaz dönemi olarak açıklanmıştı. Bunun üzerine PlayStation Blog’da bir yazı paylaşan Sucker Punch’tan İletişim Müdürü Andrew Goldfarb, Ghost of Tsushima’nın “Sucker Punch’ın şimdiye kadarki en büyük oyunu” olma özelliğini taşıdığını ifade etti.

Oyuna dair birtakım detaylar da veren Goldfarb, ana karakter Jin‘in oyunun başında geleneksel bir samuray savaşçısı olduğunu ancak son fragmanda da görüldüğü üzere zaman içinde “kesinlikle samuray tarzında olmayan yeni yetenekler öğrenip taktikler uygulayacağını” belirtiyor.

Bunun dışında, oyunun kapak tasarımı da aynı yazıda paylaşıldı.

The Game Awards 2019 kazananları: Yılın oyunu ödülü sahibini buldu

Ghost of Tsushima, 2020’nin yaz döneminde PlayStation 4 için çıkış yapacak. Oyunun TGA 2019’da gösterilen son fragmanını hemen aşağıdan izleyebilirsiniz:

PlayStation 5’in ilk oyunu Godfall duyuruldu

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz