Konami’nin çok beğenilen aksiyon gizlilik PS2 oyunu Metal Gear Solid 3’ün yeniden yapım (remake) versiyonu Metal Gear Solid Delta: Snake Eater, orijinal oyunun özünü korurken görsel ve oynanış açısından yenilikler de barındırıyor. Bu yeniliklerden biri de oyunun tercih edilen kamera açısına göre iki farklı zorluk seçeneği barındıracak olması.
VGC‘nin haberine göre, Famitsu‘ya verdiği röportajda konuşan yapımcılardan Yuji Korekado, Metal Gear Solid Delta: Snake Eater’da iki farklı kamera perspektifi olacağını açıkladı. “New Style” adlı yeni kamera açısı oyunu modern üçüncü şahıs kamera açısından kontrol etmeyi sağlarken, “Legacy Style” orijinal oyunun sahip olduğu uzaklaştırılmış görünümü koruyacak.
Korekado ilk başta bu iki bakış açısının oynanış esnasında değiştirilebilir olmasını planladıklarını ancak sonrasında vazgeçtiklerini de belirtti:
“Başlangıçta oyun sırasında iki bakış açısı arasında istediğiniz zaman geçiş yapabilmeyi planlamıştık ama sonra vazgeçtik. ‘New Style’ daha geniş bir doğrusal görüş alanına sahip ve Snake’i hareket ettirirken silahınızı ateşleyebiliyorsunuz, bu yüzden zorluk seviyesi beklediğimizden daha düşüktü. Ancak, ‘New Style’a uyacak şekilde ayarlarsak, ‘Legacy Style’ çok zor hale gelecekti. Bu yüzden oyun perspektifini ikiye bölmeye karar verdik. ‘Legacy Style’ orijinal versiyonun zorluk seviyesine yakın olacak ve ‘New Style’ı sıfırdan ayarlıyoruz.”
Konami ve Virtuos Games ortaklığıyla geliştirilen Metal Gear Solid Delta: Snake Eater, PlayStation 5, Xbox Series X|S ve PC platformları için piyasaya sürülecek. Henüz bir çıkış tarihi yok.