Silah ve Yetenekler
Sonic Amplifier: Lucio’nun ana silahı Sonic Amplifier’ın iki saldırı çeşidi vardır: İlk saldırı her basışta 4 atış yapar, zarar verme odaklı bir saldırıdır. İkinci saldırı ise düşmana ortalama bir hasar verir ve geri teper.
Kapasite: 20
Zarar: 1. Saldırı – 16 birim (tek basışta 4 atış)
2. Saldırı (Sound Wave) – 25 birim (4 kurşun harcayarak tek atış)
Dolum: Standart saldırı sonrası 1.25 saniye / Sound Wave sonrası 4 saniye
Wall Ride (Pasif Yetenek) : Duvara sıçrayarak üzerinde koşabilirsiniz. Duvar bitimine, durana ya da zıplayana kadar duvar üzerinde koşabilirsiniz.
Crossfade: Müziğin gücü ile Lucio kendini ve ekip arkdaşlarını enerji ile doldurur. Biri sağlık iyileştiren diğeri ise hız artıran 2 ayrı mod arasında geçiş yapabilirsiniz. Etkisi Lucio’nun yakınında durduğunuz sürece devam eder.
Etki alanı: 30 metre
Hız bonusu: +%30
İyileştirme gücü: 2 saniyede bir 25 birim
Amp It Up: Lucio müziğin sesini yükselterek iyileştirme ve hız bonuslarını geçici bir süre için daha kuvvetli hale getirirsiniz.
Yeteneğin aktif olduğu süre: 3 saniye
Hız bonusu: + %110
İyileştirme gücü: 3 saniyede 120 birim
Sound Barrier (Ultimate) : Yetenek aktif olduğu sürece Lucio ve takım arkadaşlarını özel bir kalkan ile korumaya alırsınız.
Yeteneğin aktif olduğu süre: 6 saniye
Koruyucu güç değeri: 500 birim
Silah ve Yetenekler
Caduceus Staff: Mercy asası ile ekip arkadaşlarını iyileştiren ya da saldırı bonusu kazandıran yeteneklerini kullanır. İyileştirme ve saldırı bonusu Mercy asasını kullandıkça tesirini göstermeye devam eder.
İyileştirme gücü: Saniyede 50 birim
Saldırı bonusu: + %30
Caduceus Blaster: Mercy’nin zarar verebilecek tek ekipmanı olan bu silahı zor durumda kalmadıkça kullanmanıza gerek yok. Kesinlikle unutmayın: Etkili şekilde ekip arkadaşlarınızı destelerseniz çok daha ölümcülsünüz.
Kapasite: 20
Zarar: 20
Dolum: 1 saniye
Angelic Descent (Pasif): Havada alçalırken ağır şekilde süzülmenizi sağlar (zıplama tuşuna basılı tutun)
Guardian Angel: Hedef alınan ekip arkadaşınıza doğru hızla uçarak aranızdaki mesafeyi kapatırsınız. Hareketli anlarda uzağında kaldığınız / yardıma ihtiyacı olan ekip arkdaşlarınıza yetişmek için kullanacağınız faydalı bir yetenek.
Dolum: 1.5 saniye
Resurrect (Ultimate): “Kahramanlar asla ölmez!” . Mercy yakınında ölmüş olan ekip arkdaşlarını sağlık değerleri tam olarak canlandırır. İyi zamanlama ile kullanıldığında rakiplerin ultimate yetenekleri ile topluca indirdiği arkadaşlarınızı tek hamlede öldükleri noktadan tekrar savaşa dahil edebilir ve mücadelenin gidişatını değiştirebilirsiniz.
Silah ve Yetenekler
Photon Projector: Symmetra’nın yakın menzilden hasar veren silahı sürekli zarar veriyor ve temas halinde oldukça verdiği zarar katlanıyor. İkincil saldırısı ile de uzak menzilde etkili bir enerji küresi fırlatabiliyorsunuz. Bu saldırı şarj edilebiliyor ve şarj ettiğiniz süre zararı etkiliyor.
Kapasite: 100 (Birinci saldırınız saniyede 8 birim tüketirken ikinci saldırınız atış başı 20 birim harcar)
Zarar: 1. Saldırı – 3 / 7 / 15 (kapasiteden harcanan birim başı / temas süresi uzadıkça zarar artar)
2. Saldırı – 25(minimum) ~ 125 (maksimum)
Dolum: 1 saniye
Sentry Turret: Symmetra zemine ya da duvarlara düşmanın hızını kesen ve periyodik zarar veren minik taretler yerleştirir. Oldukça ufak ve farkedilmesi zordurlar, ancak tek atışta yokedelibelirler. Kapı kenardaları gibi düşmanın bakmayı hemen akıl edemeyeceği yerlere konumlandırarak karşı tarafa zor anlar yaşatabilirsiniz.
Aynı anda yerleştirilebilecek maksimum taret sayısı: 6
Zarar: saniyede 25 birim
Dolum: 10 saniye
Photon Shield: Symmetra bir ekip arkdaşını ışın kalkanı ile donatır. Kalkan karakter hayatta olduğu sürece aktif olur. Düşman tarafından azaltılmış kalkan, zarar alınmadığı zaman yavaş yavaş geri dolar.
Taretlerin dayanıklılık değeri: 1
Savunma değeri: 25
Dolum: 1 saniye
Teleporter (Ultimate): Symmetra bulunduğu bölgeye bir teleport cihazı yerleştirir. Oyuncular haritanın başlangıç noktasından bu cihaza direkt ışınlanabilirler. Bu şekilde öldürülen ekip arkdaşlarınız mevcut görevin odak noktasına hızlı bir şekilde geri dönebilir. Ancak cihazı kolay farkedilmeyecek bir yere yerleştirmeniz lazım, düşman tarafından yokedebiliyor. Ayrıca sınırlı kullanım hakkı tükenince iş görmez hale geliyor.
Dayanıklılık: 200
Kullanım hakkı: 6
Silah ve Yetenekler
Orb of Destruction: Zenyatta yavaş ama etkili zarar veren küreler ile düşmana saldırır. Birinci saldırıda tekil atış yapabilirsiniz. İkinci saldırınız (Orb Volley) ise şarjlıdır, şarj ettiğiniz süre boyunca etrafınızda küreler belirir, maksimum rakama ulaştığınızda tüm küreleri atar ve karşı tarafa yüksek bir zarar verirsiniz.
Kapasite: 20 küre
Zarar: 1. Saldırı – küre başına 45 birim
2. Saldırı – şarj boyunca biriktirdiğiniz küre sayısı (maksimum 5) x 35
Dolum: 2 saniye
Orb of Harmony: Zenyatta bir ekip arkdaaşına iyileştirici küre yollar. Bu oyuncu Zenyatta’nın görüş alanında olduğu sürece periyodik olarak sağlığını geri kazanır. Eğer oyuncu Zenyatta’nın görüş alanından çıkarsa 3 saniye içinde küre Zenyatta’ya geri döner.
İyileştirme gücü: saniyede 30 birim
Orb of Discord: Düşmana yollanan bu küre onun saldırılardan %50 daha fazla zarar almasına neden olur. Orb of Harmony gibi etkisinin sürmesi için rakibin Zenyatta’nın görüş alanında bulunması gerekmektedir. Aksi halde 3 saniye içinde küre Zenyatta’ya geri döner.
Trancendence (Ultimate): Bu yetenek aktif edildiğinde Zenyatta saldıramaz ama saldırılardan da zarar almaz. Yetenek aktif olduğu sürece kendi sağlığı ve çevresindeki ekip arkdaşlarının sağlığını doldurur.
İyileştime gücü: saniyede 100 birim