Minecraft Hileleri ve Admin Kodları

Minecraft-hileleri
27 Mart 2013, 17:57

Minecraft Hileleri  Minecraft’a ait admin ve item komutlarını sizler için araştırıp derledik.  Hayatta kalma modunu sevmeyen ve ben yaratıcı modda takılmak istiyorum diyenler için bire bir. Minecraft hileleri sayesinde oyun içerisinde yapmak istediğiniz yapıları en hızlı şekilde tamamlayıp şaheserler yaratabilirsiniz. Minecraft hile kodları‘nı (Minecraft Admin Kodları) kullanmak için oyun içerisinde “t” tuşuna basın ve ardından yaratıcı moda geçişinizi sağlayın. Yaratıcı moda geçmek için /gamemode 1 yazmanız yeterlidir. Ardından aşağıda vermiş olduğumuz Minecraft hile kodları‘nı yazarak yapmak istediğinizi en hızlı şekilde yapın.

 

Minecraft Hileleri ve Admin komutları

/XP 5000 seviye atlamanıza yarar

/gamemode 1 yaratıcı moda geçmenizi sağlar.

/gamemode 0 SURVIVAL HAYATTA KALMA MODUNA GEÇERSINIZ /kill intihar etmenizi sağlar

/TOGGLEDOWNFALL sağnak şekilde yağmur yağmasını sağlar. Durdurmak isterseniz TOGGLE DOWNFALL OFF yazın.

/TIME SET 5 SAATI 5 YAPAR

/TIME ADD 5 SAATE 5 EKLER

/HELP  hileleri gösterir.

/HELP 2 Diğer hileleri gösterir.

/give op adı (item numarası) (item sayısı en fazla 64) = İtem alırsınız

/tp (ışınlanacak karakter nicki) (yanına ışınlanacak karakter nicki) = Birisini ışınlayabilirsiniz

/op nick = Birisini op yapabilirsiniz

/deop nick = OP birinin opluğunu bitirebilirsiniz

/kick nick = Birisini kicklersiniz

/ban nick = Birisini banlarsınız

/pardon nick = Birisin banını açarsınız

/stop = Serveri kapatırsınız

/kill all mobs = Herkesi öldürürsünüz

Minecraft item kodları

minecraft-item-kodlari-1

Minecraft Hileleri , minecraft-item-kodlari

 

minecraft-item-kodlari

Minecraft Hileleri , minecraft-item-kodlari

  • http://minecraft buğra

    çok teşekkür ederim çok işime yaradı

    • Erdinç Yüksel

      ne diyelim o zaman iyi günlerde kullanın :)

      • alper

        erdinç abi nasıl yapacaz bu hileyi bende olmadı

        • http://131100 alper arda

          çok kolay

        • Efe

          Arkadaşım sen bunu yeni bir map aç ama ayarlardan hilleride aç ok.

        • http://icarly mete

          teşekür ederim

        • hakan

          /give hakan 262 64
          nick ok tane

        • ilker

          An ani ederek
          TamammmmmmmmmmmmTamammmmmmmmmmmm
          AnladinnnnnnnnnnnmiiiiiiiıAnladinnnnnnnnnnnmiiiiiiiı

      • http://sds emirhan

        bilinmeyen komut komutlarınlistesi için /yardım’a bakın yazıo bi çare bulan varsa sölesin

        • http://baslattusu.com Baslat Tusu

          Oyunu kururken, daha fazla dünya seçeneğine tıklayıp Hile ve Komutları aktif hale getirmeniz gerekiyor.

          • http://S Beko

            Ya Bna Göster YapçazNerden

        • http://facebook berat

          emirhan yanlış yapmışın /help yaz hileyi orda gösterir caps locku açma

    • http://google yunus emre

      ama o kotlar varya yaninda ney yazcaz

    • http://google yunus emre

      ama böyle [/]…….sılaş koyuptami entira bascaz

  • http://www.gogle.com ARDA

    çok işime yaradı teşekkür ederim sana 😀

  • http://minecraft Emir

    çok işime yaradı teşekür ederim bu arda zaaaaaaaa xD nihahaha

  • http://minecraft baran

    çok teşekür ederim kamiler

  • İrem

    Merhaba ben bir videoda görmüştüm.Videoyu yapan kişi bir tane taş koydu.Hile yazdı.Ve Birden çoğaldı taşlar ev yapımında kullanıyordu bir tane koydu 20 tane yan yana dizili taş geldi.Biliyorsanız o hileyi bana yardım edebilirmisiniz???

  • ali

    http://www.youtube.com/watch?v=QfoyKCtQnPA Arkadaşlar İlk Minecraft Videom Seyredermisiniz..

  • http://www.eeee.com.tr.gg Efe

    /give op adı demişsin adınımı yazcaz

    • Erdinç Yüksel

      Karakter adı ve item numarasını giriyorsunuz.

      • http://minecraft.joyistik.com tolga

        sen nasıl sürüvel yapılmasını biliyiormusun

      • http://sdfasgfsdg dfgdfg

        ingilizcemi yazcaz ismini

      • isa

        ya abi biz şindi bunu nereye yazcaz 😀

  • http://www.eeee.com.tr.gg Efe

    oluyormu

  • http://www.baslattusu.com Emre Temoçin

    Teşekkürler 1 2 itemin kodunu sayenizde öğrendim :)

  • yunus er

    çok saolun

  • ezgi

    o eşyaları nası alıoz

  • http://sadasfsf can

    saollllll

  • metin

    kardeş küçük sayıları nasıl yapacagız ??

  • hakan şükür

    nasıl yapılıyo denedim hiç bir şey olmuyor……

  • http://facebook emre

    çok işimie yaradı teşekkürler

  • kkk

    bunlar zaten temel kodlar ama gene de item numaraları çok iyi

  • sacid

    item kodlarını nasıl girecez

  • ataberk

    çokk teşekkür ederim

  • furkan

    canavar spwnda sadece domuz cıkıyo nasıl canavar çıkmasını sağlayabilirim

  • http://sds emirhan

    of ya

  • emir

    çizgiyi atcazmı

    • http://baslattusu.com Baslat Tusu

      / işaretini kullanmak zorundasınız.

  • http://berkeurganioglu@hotmail.com FEVZİ BERKE

    ÇOK KÖTÜ OLMADI

  • http://minecraft bilgehan

    bende şöyle
    t basıyoruz shift +7 ye tıklıyoruz .give yazınca ounundaki adınızı yazın sonra bt verdiği sayılaradan istediğinizi yazın oluyor.

    iyi günler iyi oyunlar iyi hileler

  • http://minecraft ahmet

    bence güzel hileler

  • http://minecraft ahmet

    bu oyun nasıl indirili yor

  • http://hgj baki

    yeni cam hilesi koysan iyi olur

  • http://131100 alper arda

    şu item kodu ne işe yarıyor

    • bora

      hangi item

  • http://güzel Gökmen

    süpermiş

  • http://facebook berkay

    hileler çok güzelmiş

  • http://minecraft bilgehan

    itemler 64 ten fazla almıyo

  • beyeler dumduz dünya nasıl luyor

    asasd

  • özer

    beyler düm düz dünya nasıl oluyor

    • Erdinç Yüksel

      Oyunu yaratıcı modda açman lazım

      • özer

        oo nasıl olacak

    • BlokCraft

      dünya yaparken normal büyük biyomlar diyo bir yerde onu dümdüz diyene kadar tıkla sonra dümdüz olunca dünyayı yarat

  • BlokCraft

    Mk minecraft Her şeyini biliyom Komut buluğu ile ilgili herşeyi

  • isa

    la olum bunları nereye yazcaz

    • Akyapati

      T ye basarak

      • Ölüm

        Yazın işte

  • http://www.baslattusu.com/minecraft-admin-ve-item-hile-kodlari/ emirhan şenel

    ilk once oyun açın yeni oyun yatmıya girin ve sonra ayarlar dan 3. sonunda cehats yazıyor onu on yapın done diyin oyuna girin ö ye basın sonra give yazın sonra oyunda kulandığınız ismi yazın item kodların dan birini yazın yanına 64 e kadar bir sayı yazın

  • http://facebook.com/bnfurko28 furkan

    aga ben kopyalama ney onu arıyorum hic bir sayfada yok kopyalak icin ney yapcaz

  • Akyapati

    Ben daha yeni başladım hiç birini de yapamadım

  • http://www.minecraftokulu.com BaDe Su

    Arkadaşlar minecraft’tta köy bulmak artık çok basitleşti . Yeni Dünya Yarat’a basıyorsunuz , sonra dünyaya ad veriyorsunuz . Sonra Dünya Tipi’ni dümdüz olarak ayarlıyorsunuz . Bonus sandığını falan açmasanız da olur . Arazi inşa edildikten sonra space tuşuna 2 kez basınca yüksekte oluyorsunuz . { tabi bunu yaratıcı yani creative modda yaparsınız ancak } Dümdüz gidince yükseklikte köy bulabilirsiniz . Mesela köyde ;
    -köylüler
    -köylülerin yaptığı evler
    -fırınlar
    -klise-cami tarzı bi şey
    -köylülerin ürün yetiştirdikleri bahçeler ….

    VE DAHA BİLMEDİĞİNİZ HERŞEYİ BU KÖYLERDE BULABİLİRSİNİZ !!! :))

    BaDe Su
    :))

  • http://sa safak

    yazdım ben oldu nerden aşcaz

  • Gürkan

    çok işime yaradı sağol

  • http://MinecraftAdminveitemhilekodları Gürkan

    çok işime yardı teşekkür ederim

  • http://yok musa

    178.33.122.150:738
    GELİNNN SUPER SERVER TİTAN CRAFT

    • alper arda

      abi sen mod indirmeyi biliyormusun <3

  • muaz

    erdinç abi sen bir numarasın sağol

  • http://sgk said

    KOMUT CHELPE BAKIN YAZIYOR

  • burak

    Ken dimize yapamıyoruz neden

  • adsız

    abi hileyi aktif edin hilleyi yazarken veya yazdıktan sonra enter`a basmadan önce tab`a basın sonra ne isteseniz o hileyi yazın not: birdaha tab`a basmınıza gerekyok

  • http://yok samet

    saol kim yaptıysa

  • XXGİZLİXX

    ÇOKGÜZEL SÜPERDEN ÖTE

  • ALİ YUSUF

    nerden indiriliyo beyler

  • http://minecraft enes

    abiler çok güzel yazmıssınız bu arada ben enes ben minecraftta admin şifrelerini yazdım olmadı

  • http://gogle burak

    size birfikir veriyim zorlayıcı modda hile yapa bilirsiniz ve hileler süper

    • Erdinç Yüksel

      :)

  • http://ttnet kerem

    cok güzel bir hile

  • http://adsgafas gelin premium varrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr !!!!!!1

    premium var beyler koşturun girdiginiz yerde altta faceniz ile giriş yapın sonrada bedava premium gelsin hadii sınırsın stok 1 yıl boyunca sınırsız stok

  • aeawsdaw

    envanter hilesi nerde lan!

    • Guest

      lan derken?

  • zaa xdd

    süper oldu hileler sğl.. 😀

    • http://www.baslattusu.com/minecraft-admin-ve-item-hile-kodlari-2855.html mete

      aferin

  • alperen

    NASL BEN YAZDIM OLMADI

    • http://www.baslattusu.com/minecraft-admin-ve-item-hile-kodlari-2855.html mete

      yaaaaaaaaaaaaa

    • ALPER

      BAKIN ARKADAŞLAR ESC TUŞUNA BASINCA ORDAN YEREL AĞ YAZAN KISMA TIKLAYIN HİLE KODLARI KAPALIYSA AÇIK YAPIN

  • enes

    şifre değiştirme

    • http://www.baslattusu.com/minecraft-admin-ve-item-hile-kodlari-2855.html mete

      yooooooooooookkkkkkkk

  • http://www.baslattusu.com/minecraft-admin-ve-item-hile-kodlari-2855.html mete

    süper

  • Mirac

    BEN YAPA BİLİYORUM

    • Efe Yurdakul

      Banada söyler misin

      • batuhan

        banada söyle amk

        • batuhan

          hadi lan söyle oç sikçem snei artık yaram

  • Selim Çeçen

    ya nasıl oluyo söylermisiniz

    • UlutinKuara

      Başlangıç ayarlarlarından hileler kapalıysa herhangi bir şekilde yapamazsın.

      • alper

        başlangıç ayarlarında hileler diye bişey yok

        • Arda

          yeni dünya yaratma yerinden daha fazla dünya seçeneğinden oluyor

  • http://www.tayfunsikan.com/ Tayfun SIKAN

    Yapamıyorum diyen arkadaşlar, dünya yaratırken hile kodlarıyla ilgili bir seçenek olması lazım yanlış hatırlamıyorsam. O aktif değilse hile kodları oyun içerisinde çalışmaz, bilginiz olsun. 😉

    • seda

      aynen yatılıyorum

    • Kadir

      Ben mobile yapamiom admin yardim edermisinnn

  • Umut Güler

    kardeş hayatta kalmada ölünce eşyalar gidiyo

    • batuhan

      gamerule keınventory true yazıyom hala gidiya lan sikerim böyle işi

  • UFUK

    KOPLAYIPTA YAPIYORUM d:

    • batuhan

      amına goyam 8 tane kod çalışıyo

  • entity 303

    anasına satam neden olmuyor deme nasıl yazılcanı bilmiyon başsız

  • entity 303

    bok pardon nick bende olmuyo hilelere izinver açık

  • Pingback: Minecraft oyun modu değiştirme - Başlat Tuşu()

  • Pingback: Minecraft Admin Komutları - Başlat Tuşu()

  • (bilinmiyen)

    olmıyo :(( hata veriyo en az 100 kere denedim

  • talha

    t ye bas oraya /xp 5000 veya ben şöyle yazdım /xp 999999

  • emir

    tablette yazıyorum hata dıyo nasıl yapacam

  • emir

    rfffffffff

  • berkant

    hileyi ilk önce aktiv ediceksiniz

  • ÖNERİ

    https://www.youtube.com/watch?v=oDcz7vv6hwQ Minecraft Sandık Görme Hızlı Koşma Coin Kasma Hızlı Ok Atma ve Daha Birçok Şey Senin İçin … Tıkla ve Öğrenmeye Başla!!

  • rr

    komut yazarken Tab tuşuna basın

  • İsmine vermek istemeyen

    abi binayı 50 ye 200 yaptım onun tamamını nasıl kaplayacağım burda yazmıyor

  • Erdem

    kardeş şu give op olmuyo yaa denedim oyuncu bulunamıyor diyo (hileler açık)

  • ömer

    la olmuyo

  • ömer

    mallar onu

  • barış

    am

  • mert

    salak biliyoz

    • Arda

      oğlum bak bilmeyenler vardır. sana ne!

  • Prf Kılıç Toprak Özdemir

    oyunu başlatırken daha fazla dünya seçeneğine girin ve “hilelere izin ver:AÇIK” yapın komutlar işe yarar

  • Efe Yurdakul

    Hile yeri nerede yazıyor

  • Arda

    yorumları okudum yapsam mı yapmasam mı bilemedim. ama gamemode leri flan
    açmanın ili yoly var. 1.yeni dünya yaratma yerinden daha fazla dünya seçeneğinden
    olur. 2. de oyunda iken esc ye basın. yerel ağda paylaşa girin. orada görürsünüz.
    eğer söylediklerimden sonra olursa yorumumu lütfen beyenin. benim işim yardım.
    teşekkürler…

  • batuhan

    beylr ben buldum esc nin bi altı onun bi altına basın tab tuşu oluyo

  • batuhan

    dedim gibi yapın

  • batuhan

    önçe item gitmemesini istiyosanız gamerule tab suuşuna basın o olaçak enter e basın olur ozaman

  • batuhan

    beyler bazılara 1.7.2 de çalışıyo yani siz onun modunu buluçaksınz

  • batuhan

    beyler istersen benim sövuruma gelin gösteriyim

    • Ömer Batur

      ıd ne

  • batuhan

    istersnein gelin bildigim bütün hilereleri gösterim

  • YUSUF

    Merhabalar Ben Survivol Modunda Oynuyorum Yerel Ağdan Hile Kısmınıda Açtım Hilenin Kodunu Yazıp Entere Tıkladığım Zaman”here is no such item with name minecraft” adlı hatayı veriyor nasıl düzeltebilirim acil yardım

  • YUSUF

    Ben Survivol Modunda Oynuyorum Yerel Ağdan Hile Kısmınıda Açtım Hilenin Kodunu Yazıp Entere Tıkladığım Zaman”here is no such item with name minecraft” adlı hatayı veriyor nasıl düzeltebilirim acil yardım

  • batuhan

    hobaaaaaaaaaaa hexxsit indiridim hobaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  • batuhan

    zaaa nolu ezikelr şifreleride bilitom hobaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  • batuhan

    64 mod var lan

  • batuhan

    adamm olunnnnnnnnnn

  • batuhan

    adam olçanız bida garışmayaçanız ezikler

  • batuhan

    kardeşler bakın hexxsit isteyen varmı çiti söyleyorum

  • Berke

    Oğlum nasıl yapılıyor.

  • sikici

    arkadaşlar kodu yaparken yazıları yazmadan önce / bu işareti yapın